simeneide.com

"Alle vil redde verden, men ingen vil hjelpe mamma med oppvasken"

Ku-kunst

Tine inviterer alle til å lage sin egen litago-ku på nettsidene sine i et ledd for en ny kampanje. Pirate Bay-kua ligger på topp med over hundretusen «kudos», eller stemmer om man vil. Jeg har laget en med politisk motiv, og hittil har den ikke blitt klassifisert som verken provoserende eller støtende slik at den kan slettes av Tine. For å kunne få denne kua produsert i ekte plast eller papp trenger jeg flere kudos, for jeg tviler på at meierigigantens jury noen gang vil kåre min ku verdig en produksjon (dette er den andre måten å få produsert den på). I skrivende stund har jeg kun fått inn 5 kudos, så da er det inn og stem som gjelder!

God sommer!

Mitt bidrag til ku-kunsten

Mitt bidrag til ku-kunsten

10 juli, 2009 - Posted by | Economics, International | ,

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

