simeneide.com

"Alle vil redde verden, men ingen vil hjelpe mamma med oppvasken"

Sesongen er slutt

Etter å ha hatt youtube-nostalgi i noen dager må jeg endelig innse det: padlesesongen er gone and away. Til helgen drar jeg opp på fjellet for å lese til eksamen, og tar med meg skiene. Takk for en flott vår, sommer og høst til alle gode padlevenner. Heldigvis kan jeg allerede se frem til Korsika i påsken også neste år.

Femmern i Jordalselva under Veko 09

Glade elveaspiranter på OSI sitt friluftstreff 09

Jonny stuper ned fra "The Rocket" i Fium Orbo i Korsika påsken 09. Ved siden av: gale franskmenn.

Mitt dypeste støttetak i løpet av sesongen. Også i Jordalselva

19 november, 2009 - Posted by | Kayaking, Outside Society

2 kommentarer »

  1. Ja, det siste bildet der var faktisk et meget dypt støttetak🙂 Spørsmålet som gjenstår er; var det dypt nok eller rulla du?🙂

    Kommentar av Øivind | 19 november, 2009

  2. Bildeteksten lyver aldri. Det var bare et veldig dypt støttetak😉

    Kommentar av Simen Eide | 20 november, 2009


Legg igjen en kommentar

